Obserwatorzy

wtorek, 14 października 2014

Wyzwanie #49 - Na okrągło

Witajcie, witajcie w ten jesienny wtorek :)  czas na kolejne wyzwanie,
ale... zanim podamy wytyczne, chcemy bardzo podziękować Kreffcikowi za czas,
za inspiracje i  za to, że współtworzyła z nami naszego bloga od początku jego istnienia :)

Wytyczne do dzisiejszego  wyzwania, przygotowała dla nas Monisfera,
 a  są one banalnie proste -
 Wystarczy  zrobić jakąkolwiek pracę -  
pudełko, kartkę, zawieszkę, layout - oby była w kształcie koła :) 





A dziś w naszych progach  gościmy  znaną wszystkim  zapewne  - Dorotę_mk,
 która wielu  z nas tak cudnie inspiruje swoimi pracami :)
A co nam powiedziała o sobie ???


Witam 
Na początku chciałam podziękować za zaproszenie i Wszystkich serdecznie powitać. 
Scrapbookingiem zajmuję się ponad 6 lat a od maja 2010 roku prowadzę bloga pod nazwą art.-dorota.blogspot.com
Przeszłam przez długą drogę różnych form rękodzieła zanim na dobre przepadłam w scrapbookingu. Tworzę głównie kartki, albumy i notesy.
Pracuję w instytucji finansowej, ale to scrapbooking zajmuje moje myśli, dlatego zachęcam Wszystkich, którzy mają odrobinę wolnego czasu do spróbowania swoich sił w tej technice.

Dorotka przygotowała dla nas aż dwie cudne inspiracje - spójrzcie sami - kwiatowo, jesiennie

- można się rozmarzyć ....







..no i poniżej przedstawiamy prace Naszego DT










Aka  -  tu koleżance  należą się szczególne brawa, gdyz stworzyła hit - cudną zawieszkę, a do tego  pokazała Wam  na skrótowym  kursiku  jak to zrobić, a więc pasty strukturalne, maski i brokat w dłoń ;) 
Może skorzystacie, bo  ja z pewnością się skuszę :)






i  ja Maggie 




Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie - do 28 października
Wyniki ogłosimy w piątek 31 października. 
Przypominam, że można zgłosić tylko jedną pracę.