Obserwatorzy

wtorek, 11 lutego 2014

Wyzwanie#32 - Zabić ćwieka

Witajcie! 
Zapewne spodziewacie się, że tradycyjnie za chwilę 
przedstawię Wam osobę podającą wytyczne do dzisiejszego wyzwania.
Otóż nic bardziej mylnego. 
Postanowiłyśmy, że od czasu do czasu jedna z dziewczyn z DT 
 będzie przygotowała dla was wyzwanie. Dzisiaj padło na mnie:)
A ja .... postanowiłam: zabić wam ćwieka:)

  Zabić ćwieka
tzn. sprawić komuś kłopot, zmusić go szukania rozwiązania....
no i ja was "zmuszam" do zrobienia pracy
w której użyjecie ćwiek/i . Nie musi to być kartka:)

 Zanim z zakamarków swoich szufladek, szaf, pojemniczków 
wyciągniecie ćwieki i zabierzecie się do pracy 
pozwólcie, że przedstawię wam naszego Gościa Specjalnego
A jest nią:

Ewelina bliżej znana jako KoliberArt

Serdecznie dziękuję,  że przyjęłaś nasze zaproszenie.
Ewelina niezwykle zdolna, jest też bardzo skromna.
Aby bliżej przyjrzeć się jej twórczości zaprasza was na swojego bloga:
http://koliberart.blogspot.com/
oraz na swoją stronę na FB:  Koliber Art
 Swój blog prowadzi od marca 2012 roku,
i prawie  wszyscy znamy ją  z pracy w DT :
Scrapcafe, Crafty Moly, Scrap and Me czy Scrap shop

A teraz przygotujcie się na wielkie Wow!
Oto bardzo mediowy, 4- ćwiekowy, tag Eweliny:




 A tak z moim wyzwaniem poradziły sobie moje koleżanki z DT
i  lampka wina:)

i jej pudełeczko na skarby:)

jak zawsze...zakochana:)

i "poszarpane" papiery


i moja "wniebowzięta" karteczka

Tak dla przypomnienia:
Na wyzwanie możecie zgłosić tylko jedną pracę.
Prace zgłaszamy przez linkaz do wtorku 25.02. godz 23.55
Jeśli z przyczyn technicznych nie będzie można pracy podlinlkować,
 proszę wstawiajcie w komentarzach:) 

Dla jednej z biorących udział w wyzwaniu
ufundowałam nagrodę...oczywiście będą to ćwieki:)
Szczęściarę wyłonimy w drodze losowania:)

 Hasło na najbliższe dwa tygodnie:
Do ćwieków marsz!